Danone Intian investointisuunnitelmat viittaavat paluuta maitotuotteisiin

Concorso d’Eleganza Varignana 1705, joka järjestetään kukkulan laella Palazzo di Varignana -lomakohteessa lähellä Bolognaa, lyhyen ajomatkan päässä Ferrarista Maranellossa ja Lamborghinista Sant’Agatassa. Concorso d’Eleganza Varignana 1705, nyt toista vuottaan, päättää Euroopan kilpailukauden ja myöntää lopulta Italian Motor Valleyn. oma huippuluokan autonäyttely vuosikymmeniä toimineen muiden tapahtumien silmänruokana.Tänä vuonna tapahtuma keräsi 35 auton laajennetun kentän, kun edellisenä vuonna niitä oli 23.

Loistavien italialaisten mallistojen lisäksi tämän vuoden koncoureissa esiteltiin autoja Saksasta ja Japanista.Tuomareihin kuuluivat brittiläinen arkkitehti, kirjailija ja esteetti Stephen Bayley, Peter Read Royal Automobile Clubista ja Adolfo Orsi, autohistorioitsija ja Maseratin läheiseen Modenaan perustaneen aatelissuvun jälkeläinen.Kokouksissa esiteltiin esimerkkejä maailmanluokan kokoelmista, jotka ovat voittaneet historiallisen autoilun huippupalkintoja, mukaan lukien Villa d’Esten Best in Show -palkinnon.

Lisää Robb Reportista.

  • Tämä uusi sohvapöytäkirja tutkii erinomaisen arkkitehtuurin ja viihdyttävien autojen välisiä rajoja.

  • Ferrari Purosangue sai juuri villin muodonmuutoksen saksalaiselta virittimeltä.

  • Näin tapahtui, kun Richard Mille, Lamborghini ja muut ihmiset kokoontuivat ranskalaisessa linnassa.

  • Fintech-yrittäjä Carlo Gheradin vuonna 2013 perustama Varignana-tila on kasvanut kattamaan noin 1 235 hehtaarin viini- ja oliivitarhoja, 150 huoneen hotellin, kuusi yksityistä huvilaa, neljä ravintolaa ja kylpylän muun muassa.Kuitenkin koostaan ​​​​huolimatta lomakeskus on taidokkaasti ja hienovaraisesti integroitu maisemaan, ja omistajille, jotka ovat tottuneet esittelemään autonsa tapahtumissa, joissa majoitusvaihtoehdoista on pulaa ja pitkät jonot sisäänpääsyyn, Concorso d’Eleganza Varignana 1705 on ilmestys; kaikki voivat jäädä kiinteistöön, ja autot ovat esillä vain minuutin kävelymatkan päässä aamiaisesta.Lämmin alkusyksyinen sää Emilia Romagnassa oli tervetullut, samoin kuin tilalla tuotettu viini, oliiviöljy ja jopa sahrami, joita tarjottiin gourmet-lounaiden ja -illallisten sarjassa tapahtuman kolmen päivän aikana.

    Tässä ovat valintamme tämän vuoden kentältä, mukaan lukien Best-in-Show -voittaja.Julkiset päiväliput alkavat vain 35 eurosta (noin 39 dollaria), jotta tapahtuma pysyy kohtuuhintaisena, ja lomakeskus tarjoaa asuntopaketteja harrastajille, jotka haluavat tulla, mutta eivät näytä autoa.Kävijämäärät pidetään alhaisena oikean tunnelman varmistamiseksi, joten suosittelemme varaamaan aikaisin ensi vuodelle, sillä tapahtuman suosio todennäköisesti kasvaa.

    Paras Robb-raportti.

  • Kaikki mitä tiedämme voimakkaasta keskimoottorista, vuoden 2024 Chevy C8 Corvettesta.

  • Maailman suosituimmat superjahtitelakat.

  • Yacht Charteringin perusteet.

  • Saat viimeisimmät uutiset tilaamalla RobbReportsin uutiskirjeen ja seuraamalla meitä Facebookissa, Twitterissä ja Instagramissa.

    Lue koko artikkeli napsauttamalla tätä linkkiä.

    1936 Fiat 508 CS Berlinetta Mille Miglia

    Ikään kuin se olisi tarpeen, tämä ajoneuvo on todiste siitä, että Italia pystyy valmistamaan pieniä autoja, joissa on samat ominaisuudet kuin sen kahdeksan- ja kaksitoistasylinteriset superautot.Fiatin 508-malli, jota kutsutaan myös nimellä ’Ballila’, oli yksi ensimmäisistä kohtuuhintaisista pienistä autoista Italiassa ja on historiallisesti merkittävä, koska se toimi mallina kymmenille miljoonille Fiat 500 -autoille, Pandoille ja muille pienille, erottuville autoille. Sen jälkeen tulleet italialaiset karkaavat.

    Vain kourallinen hengissä noin sadasta rakennetusta; tämä kilpailuversio, jonka suljettu kori edustaa yhtä varhaisimmista esimerkkeistä tuulitunnelissa kehitetystä aerodynamiikasta, on tuskallisen kaunis ja sillä on vielä historiallista merkitystä.Se on suunniteltu kilpailemaan tapahtumissa, jotka pidettiin kylmissä Pohjois-Italian ilmastoissa, kuten Mille Miglia, josta se on saanut nimensä.

    1940 Auto Avio 815

    Vaikka sillä ei ole nimeä, tämä on ensimmäinen Ferrari: yksi kahdesta ajoneuvosta, jotka Enzo rakensi vuonna 1940 Lotario Rangonille ja Alberto Ascarille kilpaillakseen Mille Migliassa.Alfa Romeon kilpapäällikön tehtävästä eroamisen ehtojen vuoksi hän ei tilapäisesti kyennyt rakentamaan autoja omalla nimellään; Sen sijaan Tipo 815 nimettiin AAC:ksi Auto Avio Construzionelle, yritykselle, jonka hän perusti valmistamaan lentokoneiden osia Italian hallitukselle sodan aikana.Vain kaksi rakennettiin, ja yksi niistä murskasi traagisesti romukammiossa, johon se oli päätynyt.

    91-vuotias Mario Righini on päättänyt säilyttää tämän kansallisen aarteen Italiassa ja on kieltäytynyt silmiinpistäviä summia Ferrarin keräilijöiltä ympäri maailmaa, jotka haluavat epätoivoisesti saada ensimmäisen.Voit nähdä tämän yhdessä muun hänen 350 auton kokoelmansa kanssa tilauksesta Castello di Panzanossa lähellä Modenaa.Righini oli matkustajan istuimella, kun autolle luovutettiin erityinen Motor Valley Trophy.

    1947 Isotta Fraschini 8C Monterosa Touring

    8C Monterosa, hienostunut auto, jossa on hydrauliset tunkit kussakin pyöränkaaressa ja takaosaan asennettu, kevytmetallinen V-8-moottori, jonka on suunnitellut Aurelio Lampredi, oli arvostetun ja omaperäisen italialaisen merkki Isotta Fraschinin yritys keksiä itsensä uudelleen sodanjälkeistä aikaa varten. aikakausi; valitettavasti auto ei koskaan päässyt prototyyppivaihetta pidemmälle.Alustaa valmistettiin vain viisi, joista kaksi oli korinrakentaja Touringin korista.

    Arkkitehti Corrado Lopreston, entisen Villa d’Esten voittajan, joka tunnetaan harvinaisten ja merkittävien italialaisten autojen kokoelmastaan ​​sekä huolellisista ja herkistä restauroinneistaan, omistaa vain tämä kaksiovinen Touring ja Boneschin koristama versio.Lopresto ajoi autoa tapahtumassa itse tyttärensä ja lapsenlapsensa seurassa.

    1950 Alfa Romeo 2500 SS Villa D’Este

    Vaikka joka kevät Comojärven rannalla ajettava Concorso d’Eleganza Varignana 1705 on nimetty kilpailijoidensa mukaan, se toivotti tämän upean suuren Alfa Romeo -kupeen tervetulleeksi.Loppujen lopuksi, kuinka voit kieltäytyä jostakin näin tyylikkäästä ja kuitenkin niin lihaksikkaasta? Sen valtavat renkaat täyttävät ne huipulla varustetut holvikaarit ja lupasivat vaikuttavaa, maanosan ylityskykyä, aivan kuten Eurooppa avautui sellaisille matkoille sodan jälkeen.

    Niitä valmistettiin vain noin kolmekymmentä.Tämä toimitettiin upouutena italialaiselle kreiville Firenzessä, joka myi sen sitten toiselle kreiville äärimmäisen jaloperäisen alkuperän saamiseksi.Nykyisen omistajan Fabrizio Livonin vuonna 1998 ostama auto kunnostettiin henkilökohtaisesti seuraavien kuuden vuoden aikana hänen veljensä kanssa.Se esiteltiin Japanissa ja voitti vuoden 2018 Kyoto Concours d’Elegance -palkinnon sekä sen luokkansa.

    1964 Porsche 904

    Tämä varhainen, nelisylinterinen Porsche 904 -kilpailija erottui meistä heti, ja näyttää siltä, ​​​​että tuomarit olivat samaa mieltä ja palkitsivat sen luokkansa parhaana.Näin tehdessään se voitti sekä pienen haitan, jonka kilpa-autot kohtaavat concours d’elegancessa, ellei niitä sijoiteta omaan kategoriaansa.Tässä Italian Motor Valleyssa pidetyssä autokilpailussa oli vaikuttava, joskin vähemmän, valikoima saksalaisilta ja brittiläisiltä merkeiltä.

    Näissä kilpailuissa on yleensä kyse tyylikkäistä, maantieajoneuvoista, mutta tämä on yksi kauneimmista koskaan luoduista kilpa-ajoista, ja se on rakennettu olemaan sekä katulaillisia että kilpailukykyisiä maantiekilpailuissa, kuten Targa Florio.Esimerkillä on pitkä ja maineikas kilpailuhistoria, ja Indianapolis 500 -sarjan voittaja Bobby Rahal oli edellinen huoltaja.

    1966 Lamborghini Miura prototyyppi

    Lamborghinin keräilijä Dr.Georg Gebhard kaksikymmentä vuotta sitten; vasta kun korjaustyöt paljastivat useita maalikerroksia, hän tajusi, että se oli varhainen prototyyppi, jonka luuli katonneen törmäyksessä kuorma-auton kanssa.

    Muut yksityiskohdat, kuten Lamborghini-merkin puuttuminen takana, ja Gebhardin oma huolellinen tutkimus paljasti lopulta hänen autonsa todellisen historian ja merkityksen vuonna 2021.Gebhard päätti juhlistaa sitä ’taideauto’ -viimeistelyllä, jossa maalikerrokset on kiillotettu valikoivasti pois jättäen ainutlaatuisen ja psykedeelisen vaikutelman, joka sopii 1960-luvulle.Eri värejä käytettiin, kun autoa esiteltiin peräkkäisissä autonäyttelyissä.

    1968 Lamborghini Islero

    Olimme iloisia nähdessämme tämän Isleron näyttelyssä yhtenä harvoista autoista, jotka on valmistettu vuoden 1973 katkaisun jälkeen, tai tehtaan omistamia ajoneuvoja, joiden ei pitäisi kilpailla yksityisten ajoneuvojen kanssa.Sen omisti itse Lamborghini, ja sen Polo Storico -historiallinen kokoelma tuli mukaan.

    Ilmava, geometrinen kasvihuone sekoittuu luotimaiseen alarunkoon erottuvien, korkealle asennettujen kromiten takalokasuojaineen, jolloin syntyy Islero, auto, joka esiteltiin vuonna 1968 Espadan konservatiivisempana sisaruksena.Hienovarainen, erittäin harvinainen, upea ja visuaalisesti täydellinen ruskeana. Tämä auto oli kiireisille varakkaille teollisuusmiehille, ja sekä Ferruccio Lamborghini että hänen veljensä ajoivat esimerkkejä mallista.

    Paras näyttelyssä: 1966 Ferrari 275 GTB

    Ferrari 275 GTB on epäilemättä yksi parhaista koskaan tehdyistä autoista, joten ei pitäisi olla yllätys, että se voitti sekä Best of Motor Valley -luokan että yleisen Best in Show -palkinnon vuoden 2024 Concorso d’Eleganza Varignana 1705 -kilpailussa.Tämä esimerkki toimitettiin asiakkaalle Milanoon vuonna 1966, ja se on ollut Giuseppe Matildin omistuksessa vuodesta 1989.Se on läpikäynyt kaksi huolellista restaurointia, joista viimeisimmän ovat saaneet päätökseen Bonini-merkkiasiantuntijat.

    Tuomarit kiittivät auton tehoa ja tyylikkyyttä sekä sen teknistä merkitystä yhtenä pienestä sarjasta, joka rakennettiin testaamaan uutta ’vääntömomenttiputki’ -runkoa, joka olisi pohjana myöhemmille 275 GTB/4:lle ja Daytonalle. yrityksen ’concours-laadun täydellisyyttä.’.

    Aino

    Author: Aino

    Olen Aino, puutarhan ystävä ja luonnon kauneuden vaalija. Kirjoitan täällä vihreistä unelmistani, jakamalla vinkkejä ja ideoita, miten puutarhasi voi kukoistaa. Yhdessä voimme oppia lisää kasveista, maaperästä ja siitä, kuinka luoda täydellinen, elinvoimainen keidas.

    One Reply to “Danone Intian investointisuunnitelmat viittaavat paluuta maitotuotteisiin”

    1. Mitä mieltä Italian Motor Valleyn tapahtumasta on Fintech-yrittäjä Carlo Gheradin? Eikö tällainen autonäyttely rinnastaminen huippuluokan viini- ja oliivilatuun ole hieman ristiriitaista? Olisiko parempi keskittyä yhteen alaan syvällisemmin vai pitäisikö nämä eri alojen tapahtumat erottaa toisistaan?

    Vastaa

    Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *